Συχνές Ερωτήσεις
Αρχική  >  Συχνές Ερωτήσεις

Όλες οι απαντήσεις στις Συχνές Ερωτήσεις των πελατών για τις συνδρομές και τις υπηρεσίες της Zootechnica

Πώς μπορώ να δω έτοιμα καταστήματα (e-shop) της Zootechnica για να επιλέξω την κατάλληλη συνδρομή για τις ανάγκες μου;

Επιλέξτε στο κεντρικό μενού του petsmall.gr την κατηγορία “ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ”, επισκεφτείτε τα καταχωρημένα καταστήματα και δείτε τα συγκριτικά ώστε να καταλήξετε ποιο ταιριάζει περισσότερο στις δικές σας ανάγκες.

Υπάρχει διαφορά στην τιμή του πακέτου συνδρομής ανάλογα αν κάνω την παραγγελία μου online, τηλεφωνικά ή με τη βοήθεια συνεργάτη της Zootechnica;

Όχι, η τιμή του κάθε πακέτου συνδρομής δεν αλλάζει ανάλογα τον τρόπο αγοράς. Διαφοροποιείται μόνο εφόσον προσθέσετε επιπλέον υπηρεσίες.

Γιατί είναι φθηνότερο να φτιάξω το e-shop μου στη Zootechnica από ό,τι με μια εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων;

Γιατί επιλέγοντας μια οποιαδήποτε εταιρεία για τη δημιουργία της ιστοσελίδας σας θα ξεκινήσετε από το μηδέν, και εκτός από τον σχεδιασμό της θα χρεωθείτε και την καταχώρηση των προϊόντων. Δεδομένου ότι η Zootechnica προσφέρει άνω των 100.000 καταχωρημένων προϊόντων, το κόστος αυτό είναι αρκετά μεγάλο. Επιπλέον στη Zootechnica με την αγορά της συνδρομής σας δεν χρεώνεστε επιπλέον έξοδα σέρβερ.

Θα έχει το ηλεκτρονικό μου κατάστημα δικό του domain name;

Επιλέγοντας τα πακέτα συνδρομών Premium και Super Premium, το ηλεκτρονικό σας κατάστημα έχει δικό του, χωριστό domain name. Στην περίπτωση του πακέτου συνδρομής “Basic” το ηλεκτρονικό κατάστημα φιλοξενείται εντός του petsmall.gr χωρίς να διαθέτει αυτόνομο domain name.

Το ηλεκτρονικό μου κατάστημα συνοδεύεται με νέο λογαριασμό e-mail; Μπορώ να το συνδέσω με το υπάρχον e-mail μου;

Εφόσον το e-shop σας έχει δικό του domain name (πακέτα συνδρομών Premium και Super Premium) μπορείτε να έχετε και το αντίστοιχο email. Εναλλακτικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί το υπάρχον e-mail σας, που γνωρίζουν οι πελάτες σας, και να συνδεθεί με αυτό η φόρμα επικοινωνίας.

Πόσο εύκολη είναι η διαχείριση του ηλεκτρονικού καταστήματος μου, η διαχείριση των προϊόντων, η καταχώρηση νέων κλπ;

Το σύστημα διαχείρισης των ηλεκτρονικών καταστημάτων της Zootechnica είναι αρκετά εύκολο και εύχρηστο για το χρήστη. Μετά την αγορά του πακέτου συνδρομής της επιλογής σας, σας δίνουμε αναλυτικές οδηγίες για τη διαχείριση του περιεχομένου του ηλεκτρονικού καταστήματος, ώστε να μπορείτε να το αξιοποιήσετε χωρίς να διαθέτετε ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις. Αν χρειάζεστε πιο εξειδικευμένες υπηρεσίες, όπως πχ καταχώριση νέων προϊόντων, συγγραφή κειμένων κ.ά. η Zootechnica μπορεί να σας τις παρέχει, με επιπλέον χρέωση.

Σε πόσες μέρες από τη αποστολή της παραγγελίας μου θα είναι έτοιμο το ηλεκτρονικό μου κατάστημα;

Από τη στιγμή της ολοκλήρωσης και εξόφλησης της παραγγελίας σας, η Zootechnica χρειάζεται 15 εργάσιμες μέρες για να κάνει τις απαραίτητες προσαρμογές και ρυθμίσεις σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας, και να σας παραδόσει το e-shop σας για άμεση χρήση.

Μπορώ να πληρώσω τη συνδρομή μου με δόσεις;

Η Zootechnica δίνει στους κατόχους πιστωτικής κάρτας τη δυνατότητα πληρωμής σε 3 άτοκες μηνιαίες δόσεις. Εναλλακτικά, αν δεν διαθέτετε πιστωτική κάρτα μπορείτε να καταθέσετε ως προκαταβολή το 50% του ποσού και το υπόλοιπο να το πληρώσετε σε 3 άτοκες δόσεις με είσπραξη αντικαταβολής ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της Zootechnica.

Εμπορεύομαι προϊόντα συγκεκριμένου προμηθευτή τα οποία όμως δεν είναι καταχωρημένα στα πακέτα της Zootechnica. Πώς μπορούν να προστεθούν στο e-shop μου;

Η Zootechnica έχει καταχωρήσει περισσότερα από 100.000 προϊόντα, των μεγαλύτερων προμηθευτών του χώρου. Αν ωστόσο θέλετε να προστεθούν επιπλέον προϊόντα μπορείτε να κάνετε χρήση της υπηρεσίας Καταχώρισης Προϊόντων, που παρέχεται με επιπλέον χρέωση. Επίσης μπορείτε να μας φέρετε σε επαφή με τον προμηθευτή των συγκεκριμένων προϊόντων, προκειμένου να εξετάσουμε μια πιθανή συνεργασία μαζί του.

Μπορώ να κάνω χρήση των Υπηρεσιών της Zootechnica ακόμα και αν δεν έχω αγοράσει κάποιο πακέτο συνδρομής;

Ναι, οι υπηρεσίες της Zootechnica όπως περιγράφονται στην αντίστοιχη σελίδα είναι διαθέσιμες για κάθε ενδιαφερόμενο, όχι μόνο για τους συνδρομητές. Οι υπηρεσίες μας παρέχονται με χρέωση.

Με ενδιαφέρει να αγοράσω κάποιο πακέτο συνδρομής της Zootechnica, αλλά θα ήθελα να έχω μια συγκεκριμένη εικόνα για το πώς θα είναι το e-shop.

Επικοινωνήστε μαζί μας και ζητήστε να σας δώσουμε πρόσβαση σε ένα εικονικό ηλεκτρονικό κατάστημα σε demo λειτουργία που θα σας δώσει μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της υπηρεσίας μας.


Αν δεν καλύψαμε όλες τις απορίες σας στις «Συχνές Ερωτήσεις» μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο info@zootechnica.gr και στο +30 2103003035